مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 15:452023-08-24اجتماعي

باران در راه گیلان/ هوا 8 درجه خنک می شود


مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش چهار تا هشت درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و گفت: از جمعه تا یکشنبه، ابرناکی و کاهش دما و بارندگی شدید به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها پیش بینی می شود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش چهار تا هشت درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و گفت: از جمعه تا یکشنبه، ابرناکی و کاهش دما و بارندگی شدید به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها پیش بینی می شود.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را صاف تا کمی ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد دانست و اظهار کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای استان بین 15 و 36 درجه سلسیوس در نوسان است.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده گذر جوی کم و بیش ناپایدار طی امروز در منطقه دانست و افزود: طی عصر و شب امروز در بعضی از نقاط با شکل گیری ناپایداری های همرفتی شرایط برای رگبار و رعد و برق مهیاست.

مدیرکل هواشناسی گیلان از فعالیت سامانه ناپایدار از اواخر وقت امروز خبر داد و تصریح کرد: از جمعه با نفوذ سامانه بارشی و نسبتا خنک و شمالی شدن جریانات، ابرناکی و کاهش دما و بارندگی شدید به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها پیش بینی می شود.

دادرس از کاهش چهار تا هشت درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و خاطرنشان کرد: وزش باد شدید و رعد و برق و مه آلودگی و در مناطق مستعد احتمال تگرگ ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران در راه گیلان/ هوا 8 درجه خنک می شود

باران در راه گیلان/ هوا 8 درجه خنک می شود